פאשלה בשידור חי: כשערוץ 10 רצח את בנימין נתניהו • האזינו

    ישראל אוחיון | צילום מסך: ערוץ 10 3 Comment on פאשלה בשידור חי: כשערוץ 10 רצח את בנימין נתניהו • האזינו
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טעות חמורה בשידור חי: "בסוף השבוע יציינו כאן בישראל, 20 שנה לרצח ראש הממשלה בנימין נתניהו. החל מהערב סדרת כתבות במהדורה המרכזית, 3 יריות 20 שנה לרצח", כך הודיע הערב (רביעי) בשידור חי – המבזקן של ערוץ 10 אלי ראכלין.

    לא נעמוד על קוצו של יו"ד, ראכלין הוא בן אנוש שיכול לטעות, אולם מעניין היה לשמוע את חוות דעתו של הפסיכואנליטיקן זיגמונד פרויד – על פליטת הפה המוזרה של ראכלין בשידור חי.

    אחרים לימדו זכות על ראכלין וטענו כי דווקא מי שאשם בפליטת הפה על "רצח נתניהו" הוא דווקא נתניהו עצמו שנדבק באובססיביות לתואר ראש הממשלה – כך שבאופן ספונטאני התואר "'ראש הממשלה" יגרור תמיד במיידי את שמו של נתניהו.

    בלי קשר או עם קשר, פורסם היום באתר 'קול חי' כי גולש ברשת החברתית שאל בציניות את נועה רוטמן, נכדתו של רבין, האם לרגל יום השנה ה-20 לרצח, יהיה יום חופש? הנכדה השיבה כי "אולי ברצח נתניהו יהיה".

    כצפוי תשובתה עוררה סערה ברשת. רוטמן, שידועה כפעילת שמאל ומחזיקה בגאון במורשת סבה, כבר ספגה בעבר התגרויות מפעילי ימין ואף מתעמתת אתם לעיתים קרובות. גם הפעם דבריה לא עברו בשתיקה, וגולשים רבים האשימו אותה בהסתה, חלקם ציינו כי אם היה כותב זאת מישהו מהעבר השני של המתרס הפוליטי, הרי שהוא היה נעצר ונחקר בחומרה.

    למול העליהום, הגיבה רוטמן כי הערתה הייתה "בדיחה שחורה בקונטקסט ספציפי כתגובה לסטטוס", וכי מקריאת מלא הסטטוס עולה בברור שהערתה נכתבה בהומור וברוח טובה.

    האזינו לפליטת הפה של המבזקן בשידור חי:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אומיגאדדדד, פאדיחותת.. והוא לא מתקן תצמו..

    2. 1

      זו לא פדיחה!!!! זה בכוונה תחילה! זו הסתה מוסתרת לרצח!!!
      הם עוד 'יטעו' כאילו עד שזה יחלחל לראש של רוצח פונטנציאלי
      חובה להגיב ולמחות על 'פדיחות' מסוג זה